Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Bergwerff

We heten u van harte welkom op de website van de apotheekhoudende huisartsenpraktijk Bergwerff in Winsum en Mantgum. Onze praktijk is geaccrediteerd en voldoet aan de verplichtingen van de privacywet AVG. U komt in een huisartsenpraktijk die werkt aan kwaliteit door een toegewijd en enthousiast team.

Vanaf 1 juni is er vanwege de vakantieperiode geen ophaalmogelijkheid van medicatie in Mantgum.

Vacaturealert: Vanaf 1 januari 2025 zoeken wij een huisarts voor 2 - 3 dagen. Interesse? Klik hier voor meer informatie en neem contact met ons op!

In Winsum e.o. is een netwerk voor professionals. Bent u een collega, werkt u in Winsum e.o. en wenst u deel te nemen aan het netwerk? Neem dan contact op met Joke Jaspers (POH S) of Hinke Herrema (POH GGZ).

Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Bergwerff
Skans 4 8831 XS Winsum

Klacht melden

In onze praktijkvoering streven wij naar een open, duidelijk en prettig contact met onze patiënten. Wij doen ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Desondanks kan het zijn dat u niet tevreden bent. In dat geval hopen wij dat u uw onvrede uitspreekt. Wellicht kan een openhartig gesprek de situatie duidelijk maken en de relatie ten goede komen. Informatie over de afhandeling van klachten vindt u in het folderrek in de praktijk. Wilt u dit liever schriftelijk doen dan kunt u een klachtenformulier aanvragen bij de assistente aan de balie of hier downloaden.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts én met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

Heeft u hulp nodig bij het indienen van een klacht? Bel dan met Zorgbelang Fryslan, afdeling Informatie en Klachtenopvang, tel: 058-2137138.

Via onderstaand klachtenformulier kunt u ook uw klacht bij ons melden. Wij nemen daarna binnen vijf dagen contact met u op.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord